IranIDA

آموزش نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Accelerator
IranIDA

در این وبلاگ سعی می شود بتدریج مباحث و آموزش های مقدماتی و پیشرفته مرتبط با نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Accelerator (یا به اختصار IDA) قرار داده شود. اگر برای اولین بار قصد استفاده از این نرم افزار را دارید توصیه می شود برای شروع آموزش با مراجعه به بخش بایگانی از قدیمی ترین پست این وبلاگ شروع کنید.



IranIDA

آموزش نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Accelerator


چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ب.ظ
کاربران به 6 روش زیر می توانند لینک های خود را در IDA دانلود کنند:
1- کلیک بر لینک دانلود:
اگر IDA نرم افزار دانلود منیجر پیش فرض شما باشد، در محیط مرورگرها کافیست بر لینک دانلود یکبار کلیک کنید، تا پنجره دانلود IDA بصورت خودکار ظاهر شود.
2- از طریق رابط کاربری مرورگر:
برای اینکار در تمام مرورگرها کافیست بر لینک دانلود کلیک راست کنید و گزینه Download with IDA را انتخاب کنید تا پنجره دانلود باز شود. برای دانلود بر گزینه strat کلیک کنید.
اگر می خواهید تمام لینک های صفحه دانلود شود بر قسمتی از صفحه کلیک راست کنید و گزینه Download all with IDA را انتخاب کنید.

3- دانلود از طریق پنجره شناور:
برای اینکار کافیست لینک دانلود را بر پنجره شناور دراگ (Drag) کنید. این روش برای تمام مرورگرها و سایر برنامه ها کاربرد دارد. مزیت ابن روش در مواقعی که لینک تنها از طریق خود مرورگر دانلود شود یا امکان کلیک راست در صفحه وجود ندارد تا از روش دوم استفاده کنیم، کاربرد دارد.

4- دانلود از طریق دراگ بر نوار ابزار IDAbar:
پس از نصب نرم افزار IDA در دو مرورگر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر نوار ابزار IDAbar فعال می شود. شما با استفاده از این نوار ابزار به دو صورت می توانید دانلود کنید:
الف- ابتدا لینک دانلود را کپی کنید و سپس در نوار ابزار  بر آیکن + کلیک کنید.
ب- لینک دانلود را بر ابزار drag and drop links here موجود در نوار ابزار دراگ کنیم. محل قرار گیری این ابزار در شکل زیر بوسیله کادر قرمز رنگ نشان داده شده است. مزیت ابن روش در مواقعی که لینک تنها از طریق خود مرورگر فایرفاکس یا اینترنت اکسپلورر  دانلود شود یا امکان کلیک راست در صفحه وجود ندارد.



5- کپی لینک و دانلود در محیط IDA:
برای دانلود ابتدا لینک دانلود را کپی کنید و به یکی از روش های زیر عمل کنید:
الف. برای دانلود ابتدا لینک دانلود را کپی کنید و سپس از طریق نوار منو  Download گزینه Add download کلیک کنید تا پنجره دانلود ظاهر شود.افزودن تصویر از فضای اختصاصی
ب- برای دانلود ابتدا لینک دانلود را کپی کنید و سپس در محیط IDA در صفحه کلید بر گزینه Insert کلیک کنید.
پ- ابتدا لینک دانلود را کپی کنید و در نوار ابزار IDA بر آیکن + کلیک کنید.

6- از طریق آیکن IDA در تسک بار:
برای دانلود ابتدا لینک دانلود را کپی کنید و سپس بر آیکن IDA در تسک بار کلیک راست کنید و گزینه Add download را انتخاب کنید.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی